Desitjo per a tu

desitjopertu2logo_espana

El darrer llibre que m’ha fet arribar Boolino m’ha fet sortir el “bon rotllo”. Es tracta de Desitjo per a tu, un llibre on a cada pàgina apareix un missatge de bon desig per a algú que estimes, acompanyat d’unes il·lustracions molt maques i dolces.

“Alguns llibres són sobre un únic desig.

Alguns llibres són sobre tres desitjos.

Aquest llibre és sobre moltíssims bons desitjos.

Què desitges tu?”

Al llegir-ho amb el meu fill gran, ens ha sorgit l’emoció de l’amor i el desig per a que les persones que estimem trobin un camí més ple de coses bones i felices que de coses dolentes i tristes. Al final, per acabar de treballar aquestes emocions el meu fill i jo hem compartit unes frases de desig per als nostres éssers estimats.

Ha estat un moment molt maco llegir aquest llibre i ho recomano per fer fluir en els nens (i nosaltres) els bons desitjos per a la gent del nostre voltant.

boolino

 

Responder

